Verwachtingen managen over responsiviteit van onze Front Office
Dank u voorzitter,
Vorige week liep mijn partner door het Anton van Duinkerkenpark, vernoemd naar een literator die ze alleen in Bergen op Zoom nog kennen, en daar zag ze tot haar schrik tientallen dode vissen drijven.
Nu is daar eerder een blauwalgprobleem geconstateerd, dus snel een melding bij de Front Office gedaan.
Het formulier van de Front Office werkt op zichzelf vlotjes.
Na de melding, krijgt de indiener een ontvangstbevestiging met de tekst: U mag ervan uitgaan dat wij binnen twee werkdagen contact met u opnemen.
U raadt het al. Inmiddels zijn er 5 werkdagen verstreken, met uit het Westen geen nieuws.
Omdat we net een Mededeling kregen getiteld:
Wat heeft waterschap Brabantse Delta in 2023 gedaan om de dienstverlening te verbeteren?’
Dan is mijn vraag:
Kan de zinsnede ‘U mag ervanuit van dat we binnen 2 werkdagen contact met u opnemen’ nu niet beter veranderd worden naar: wij doen ons best om binnen een week contact met u op te nemen.
Dit alles in het kader van verwachtingenmanagement.
En dan maar hopen dat het probleem van de stervende vissen alsnog zo snel mogelijk wordt opgelost.
Want hun enige mogelijke noodsignaal is hun sterven.
Dank u wel.
Interessant voor jou
Geen staatssteun naar agrariërs die toevallig aan een sloot van het waterschap zijn gevestigd
Lees verderAnders denken en doen
Lees verder